Organizacja pracy Wydziału Spraw Cudzoziemców

Szanowni Państwo,
w związku z rekordowym wzrostem liczby składanych wniosków dotyczących legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców oraz w związku z utrzymującym się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stanem epidemii wywołanym zakażeniami wirusem SARS-CoV-2, Wydział Spraw Cudzoziemców zmienia organizację pracy.

W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno klientów jak i urzędników, oraz aby móc przyjąć wszystkich klientów i jednocześnie zachowywać wszystkie wymogi reżimu sanitarnego, wydłużamy godziny pracy Wydziału Spraw Cudzoziemców oraz wprowadzamy tryb pracy zmianowej.

Organizacja pracy Wydziału Spraw Cudzoziemców od dnia 1 lipca 2021 r.
Od poniedziałku do piątku
7:00 – 15:00
Od poniedziałku do piątku
15:00 – 18:00
   

Przyjmowane będą osoby posiadające rezerwację terminu, czynne będą następujące stanowiska:

  • Przyjmowanie wniosków dotyczących legalizacji pobytu
  • Odbiór karty pobytu

Uwaga: warunkiem realizacji wizyty w Urzędzie jest punktualne zgłoszenie się na wyznaczoną wizytę.

Czynne będą następujące stanowiska:

  • Dziennik podawczy – możliwe będzie składanie dodatkowych dokumentów do spraw, które są w toku
  • Stanowisko informacji – możliwe będzie uzyskanie informacji bezpośredniej, konsultanci infolinii/informacji będą udzielać indywidualnie informacji migracyjnej.
   
Uzupełnienie braków formalnych, przesłuchania, zapoznania z aktami
Urząd poinformuje indywidualnie o wyznaczonym terminie telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty.

Szanowni Państwo, zdrowie naszych klientów oraz pracowników jest dla nas najwyższym priorytetem. Zmiana organizacji pracy w Wydziale Spraw Cudzoziemców Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego ma na celu zapewnienie dostępnej, profesjonalnej oraz kompleksowej obsługi klienta.

Informujemy, iż w godzinach 15:00 – 16:00 odbywać się będzie dezynfekcja pomieszczeń obsługowych. W związku z powyższym prosimy o przestrzeganie wyznaczonych godzin obsługi klientów oraz wyznaczonych godzin rezerwacji (obsługa prowadzona jest płynnie, nie ma konieczności ustawiania się ze znacznym wyprzedzeniem przed budynkiem).

Prosimy o zapoznanie z szczegółowymi zasadami obsługi spraw w komunikacie dostępnym pod poniższym linkiem: https://infoopt.pl/obsluga-klienta-w-wydziale-spraw-cudzoziemcow/

ENG, UA, RU

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status